Jauni atklājumi par zīdīšanas ietekmi uz bērnu IQ
 Encyclopedic 
 PRE       NEXT 
Daudzas jaunas mātes bērnu veselības labad izvēlas barot bērnu ar krūti. Tomēr saskaņā ar jaunākajiem pētījumiem, ko veicis Londonas Universitātes Goldsmiths koledžas pētnieki, bērniem, kurus baro ar krūti, ne vienmēr ir augstāks IQ.
Jauni atklājumi par zīdīšanas ietekmi uz bērnu IQ (Sabiedrības veselības tīkls)
Londonas Universitātes Goldsmiths zinātnieki aptaujāja 11 000 divgadīgus britu neidentiskos dvīņus, kuri bija baroti ar krūti, un noskaidroja viņu IQ līmeni. Pētījums liecina, ka nav pierādījumu tam, ka bērni, kuri baroti ar krūti, vēlāk dzīvē uzrāda augstāku IQ.
Pētījumā tika atklāts, ka zīdīšana sniedz nelielu labumu divgadīgu meiteņu IQ, bet 16 gadu vecumā viņu IQ rādītāji nav augstāki par vienaudžu rādītājiem.
Pētnieki secināja, ka zīdīšana sniedz ierobežotu palīdzību agrīnās bērnības IQ attīstībā un kognitīvajā izaugsmē no zīdaiņa vecuma līdz pusaudža vecumam.
Dr. Sophie von Stumm, kas vadīja pētījumu, norādīja, ka barošana ar krūti nav galvenais faktors bērnu IQ uzlabošanā, jo nozīmīga loma ir arī citiem faktoriem, piemēram, ģimenes apstākļiem un izglītībai.
Viņa uzsvēra, ka mātes piens palīdz stiprināt bērna imūnsistēmu, bet mātes, kuras nevar vai nevēlas barot bērnu ar krūti, nevajadzētu justies vainīgas. „Barošana ar pudeli nekavēs jūsu bērnam vēlāk dzīvē studēt universitātē.”
 PRE       NEXT 

rvvrgroup.com©2017-2026 All Rights Reserved