Zakaj se po injekcijah botoksa izraz obraza otrdi?
 Encyclopedic 
 PRE       NEXT 
Botulinski toksin je široko uporabljana injekcija v sodobni estetski medicini, zlasti v minimalno invazivnih postopkih. Prinaša pohvalne rezultate pri hujšanju obraza in zmanjševanju gub, zaradi česar je priljubljen med ljubitelji lepote. Vendar pa injekcije pogosto povzročajo stranski učinek v obliki otrdelosti obraza, kar vodi do špekulacij o kozmetičnih posegih zaradi nenaravnih izrazov.Zakaj torej injekcije botulinskega toksina povzročajo otrdelost obraza?
1. Normalna reakcija
Zlasti pri injekcijah za izgubo teže v obrazu lahko oslabljena moč žvekalne mišice po zdravljenju povzroči nenaravne izraze obraza. To se običajno začne postopoma kazati približno sedem dni po injekciji.
2. Nepravilna umestitev injekcije
Med injekcijami za zoževanje obraza zdravniki običajno ciljajo na 3–5 natančnih točk na eni strani obraza, da čim bolj zmanjšajo vpliv na okoliške mišice. Nepravilno umestitev injekcij lahko povzroči otrdel nasmeh. Pri zmanjševanju gub je običajno krivo prekomerno odmerjanje.
3. Prevelik odmerek
Za injekcije v žvekalne mišice se običajno priporoča približno 100 enot. Pri večjih moških čeljustih se lahko odmerek poveča na 200 enot, vendar se nadaljnje povečanje ne priporoča.
Strogo nadzorovanje odmerka je bistveno za injekcije okoli oči, čela in mišic med obrvmi. Preveliko injiciranje lahko povzroči togost obraza in potencialno vodi do ptoze obrvi.
4. Prekratek interval med posegi
Učinki injekcij botulinskega toksina so začasni, več posegov pa lahko izboljša rezultate. Vendar pa lahko preveč pogoste injekcije v kratkih intervalih povzročijo otrdelost obraza.
Telo postopoma presnavlja in izloča botulinski toksin. Če pride do nenaravnih izrazov obraza, je priporočljivo potrpežljivo počakati. Ko se učinki toksina zmanjšajo zaradi presnove, se naravni izraz postopoma vrne.
 PRE       NEXT 

rvvrgroup.com©2017-2026 All Rights Reserved