Zakaj se obraz po injekcijah za hujšanje obraza počuti otrdel?
 Encyclopedic 
 PRE       NEXT 
Za ženske z izrazito razvitimi žvekalnimi mišicami se konvencionalne metode vadbe pogosto izkažejo za nezadostne za doseganje izgube telesne teže v obrazu. Zato se mnoge odločijo za injekcije za izgubo telesne teže v obrazu. Vendar pa nekateri posamezniki po zdravljenju občutijo izrazito otrplost obraza, kar povzroča precejšnjo tesnobo.
Zakaj se izraz obraza po injekcijah za zmanjšanje obraza otrdi?
1. Normalna reakcija po pravilni uporabi
Po injekciji botulinskega toksina se žvekalne mišice oslabijo, kar lahko povzroči nenaraven izraz obraza. To je normalna reakcija po injekciji. Takšna nenaravnost se običajno pojavi v enem dnevu, doseže vrhunec približno en teden po injekciji in se običajno izgine v dveh tednih, ko se izraz obraza vrne v naravno stanje.
2. Nepravilno injiciranje botoksa
Med zdravljenjem se botoks običajno injicira natančno na dveh ključnih točkah, ponavadi tam, kjer je žvekalna mišica najbolj izrazita. Če je katera koli injekcijska točka nepravilno poravnana, lahko to povzroči znatno otrdelost obraza. Ta otrdelost običajno traja približno dva meseca.
3. Površinska injekcija botoksa
Za optimalne rezultate je treba botoks injicirati v podsluznico žvekalne mišice. Če anatomskih plasti ne razumemo dobro in botoks injiciramo v površinsko mišično plast, lahko poškodujemo obrazni živec. To lahko povzroči nenormalno togost obraza, pri čemer pacienti pogosto doživljajo slinjenje in trzanje ustnic. Takšni učinki lahko trajajo več let.
4. Prevelik odmerek botulinskega toksina
Na splošno je dajanje manj kot 100 enot na injekcijo relativno varno. Tudi pri sočasnem zdravljenju obeh žvekalnih mišic skupni odmerek ne sme presegati 100 enot. Vbrizgavanje večjega odmerka, da bi izpolnili pričakovanja pacientov glede vitkejšega obraza, bo prav tako povzročilo nenormalno otrdelost obraza.
 PRE       NEXT 

rvvrgroup.com©2017-2026 All Rights Reserved