Düzenli kahve tüketimi göğüs boyutunu küçültür mü? Bu besinler C beden göğüslere kavuşmanıza yardımcı olabilir
Encyclopedic
PRE
NEXT
İsveçli bilim adamları tarafından yapılan son keşif, Weibo'da viral oldu ve neredeyse bin kez paylaşıldı. Gönderide, günde üç fincandan fazla kahve tüketen kızların göğüslerinde küçülme yaşayabileceği iddia ediliyor. Tümör araştırmacıları, tüm kadınların yarısının, kafeine maruz kaldığında göğüs dokusunun küçülmesine neden olan ve aynı zamanda göğüs kanserini etkili bir şekilde önleyen belirli bir gen taşıdığını keşfetti. Peki bu doğru mu?Dün bir muhabir, genetik ve göğüs sağlığı uzmanlarına danıştı. Uzmanlar, insan vücudundaki metabolik genlerin kafein emilimini ve metabolizmasını farklı oranlarda etkilediğini ve bunun göğüs büyüklüğünün azalmasına yol açabileceğini açıkladı. Ancak bunun günlük kahve tüketimi ile bir ilgisi yok. Dahası, günlük kahve tüketimi göğüs kanseri riskini artırabilir.
Günlük kahve tüketimi potansiyel olarak göğüs büyüklüğünü azaltabilir
"Vücudumuzda, boy, kilo, yüz özellikleri ve fiziksel özelliklerin birden fazla etkileşimli gen tarafından şekillendirilmesi gibi, göğüs büyüklüğünü düzenleyen genler bulunmaktadır," diye açıkladı Zhejiang Üniversitesi Birinci Bağlı Hastanesi Genetik Bölümü Direktörü Qi Ming, ki kendisi genetik araştırmalar üzerine çalışmaktadır. Kahve ile göğüs küçülmesi arasındaki bağlantıyı kuran söylentiyle daha önce karşılaşmamış olsa da,British Journal of Cancer dergisinde yayınlanan makalede bahsedilen CYP1A2*1F geninin, çok sayıda alt türü olan ve insan metabolizmasında önemli bir rol oynayan geniş bir aileye ait olduğunu söyledi. Örneğin, karaciğer ve böbrekler tarafından gıda ve ilaçların metabolize edilme hızı, kişiler arasında önemli ölçüde farklılık gösterir (bazen üç yüzden fazla faktörle) ve bu, bu tür genler tarafından kontrol edilir.Qi Ming, "Aynı etkiyi elde etmek için standart bir gıda veya ilacın çok daha yüksek dozlarına ihtiyaç duyan bireyleri düşünün, diğerleri ise minimum alımla belirgin reaksiyonlar gösterir — bu genlerin dikkat çekici özelliğidir" dedi. Günlük kahve tüketiminin gerçekten göğüs boyutunun küçülmesine katkıda bulunabileceği hipotezini ortaya attı ve özellikle belirli patolojik koşullar altında kafein emilimi ve metabolizmasının farklı oranlarının, göğüs dokusu atrofisine yol açan farklı metabolik tepkileri tetikleyebileceğini öne sürdü.
Bu göğüs büyütme gıdaları C bedenine ulaşmanıza yardımcı olabilir
Papaya
Papaya, Çin'de göğüs büyütme için geleneksel olarak tercih edilen, A vitamini açısından son derece zengin bir besindir. A vitamini eksikliği östrojen sentezini engeller. Geleneksel Çin tıbbı, papayayı tatlı ve nötr bir besin olarak kabul eder; sindirimi kolaylaştırır, mideyi güçlendirir, vücudu besler ve süt üretimini artırır. Ayrıca hazımsızlık için bir besin tedavisi görevi de görür.Papaya sütle birlikte tüketilebilir, yemeklere eklenebilir veya yulaf lapası olarak hazırlanabilir. Kırmızı hurma, endokrin fonksiyonunu düzenlemek, kanı beslemek ve cildi güzelleştirmek için geleneksel bir besindir; lotus tohumlarıyla birlikte kullanıldığında adet döngüsünü düzenler, qi'yi güçlendirir ve vücudu besler.
Kırmızı Hurma
Geleneksel Çin tıbbı, kırmızı hurmayı tatlı ve nötr yapısı nedeniyle qi tonikleştirici bitkiler arasında sınıflandırır. Kalbi ve akciğerleri nemlendirdiği, öksürüğü hafiflettiği, beş iç organı beslediği ve eksiklik sendromlarını tedavi ettiği söylenir. Sindirim sistemi hareketliliği zayıf veya sindirim ve emilim bozukluğu olan kişilerde, kırmızı hurmanın düzenli tüketimi sindirim fonksiyonunu iyileştirebilir ve canlılığı artırabilir.Düzenli bağırsak hareketleri ve toksinlerin atılmasıyla bel ve karın doğal olarak incelir.
Ayrıca, taze hünnaplar, göğüs şeklini korumaya ve göğüs gelişimini desteklemeye yardımcı olan E ve C vitaminleri açısından zengindir.
Süt
Süt, metabolizmayı hızlandırmaya ve karın yağlarının yakılmasına yardımcı olan peynir altı suyu proteini ve kalsiyum açısından zengindir. Ayrıca süt, vücudun östrojen sentezi için gerekli olan önemli miktarda B vitamini içerir ve böylece göğüslerin dolgunluğunu destekler. Yulafta bulunan E vitamini, yumurtalıkların gelişimini ve işlevini destekleyerek östrojen salgılanmasına yardımcı olur ve sonuç olarak göğüslerin büyümesini uyarır.
Not: Uzun süre bekletilen süt, bakteri üremesi nedeniyle bozulabilir. Bozulmuş süt tüketmek, besin değerini kaybetmekle kalmaz, aynı zamanda hastalıklara da neden olabilir.En besleyici bileşenleri, hidrasyonla 80-100 kat genişleyen ve tokluk hissini artıran suda çözünür bir hemiselüloz olan mannan içeren müsilajında bulunur. Bu nedenle, birçok kadın onu birinci sınıf bir "kilo verme gıdası" olarak görür.
Çin yamındaki yüksek kaliteli protein, bir bardak yoğurtla karıştırıldığında, tüketildiğinde mükemmel göğüs büyütme etkisi sağlar.
Not: Nişasta içeriği yüksek olduğu için, kuru dışkı veya kabızlık sorunu olanlar az miktarda tüketmelidir. Ayrıca, tatlı ve nötr bir yapıya sahip ısıtıcı bir tonik olduğu için, sıcak bir yapıya sahip veya iç ısıya yatkın kişiler dikkatli olmalıdır.
PRE
NEXT