Reduserer regelmessig kaffekonsum bryststørrelsen? Disse matvarene kan hjelpe deg med å oppnå en C-kopp
 Encyclopedic 
 PRE       NEXT 
En fersk oppdagelse gjort av svenske forskere har gått viralt på Weibo, med nesten tusen delinger. Innlegget hevder at jenter som drikker mer enn tre kopper kaffe om dagen kan oppleve brystreduksjon. Tumorforskere har funnet ut at halvparten av alle kvinner bærer et spesifikt gen som, når det utsettes for koffein, får brystvevet til å krympe, samtidig som det effektivt forhindrer brystkreft. Men er dette sant?I går konsulterte en reporter eksperter innen genetikk og brysthelse. De forklarte at metabolske gener i menneskekroppen fører til varierende grad av koffeinabsorpsjon og metabolisme, noe som potensielt kan føre til redusert bryststørrelse. Dette har imidlertid ikke noe med daglig kaffekonsum å gjøre. Dessuten kan daglig kaffekonsum øke risikoen for brystkreft.
Daglig kaffekonsum kan potensielt redusere bryststørrelsen
«Kroppene våre har faktisk gener som regulerer bryststørrelsen, på samme måte som høyde, vekt, ansiktsdrag og fysiske egenskaper formes av flere samvirkende gener», forklarte Qi Ming, direktør for genetikkavdelingen ved Zhejiang University First Affiliated Hospital, som arbeider med genetisk forskning. Selv om han ikke hadde hørt ryktene om at kaffe fører til brystreduksjon,informerte han meg om at CYP1A2*1F-genet som er nevnt i British Journal of Cancer-artikkelen, tilhører en stor familie med mange undertyper, og spiller en avgjørende rolle i menneskets metabolisme. For eksempel varierer hastigheten som mat og medisiner metaboliseres av leveren og nyrene betydelig mellom individer – noen ganger med en faktor på over tre hundre – og dette styres av slike gener.«Tenk på personer som trenger langt større doser av standardmat eller medisiner for å oppnå samme effekt som andre, mens andre opplever markante reaksjoner på minimalt inntak – dette er det bemerkelsesverdige ved disse genene», hevdet Qi Ming. Han fremsatte hypotesen om at daglig kaffekonsum faktisk kan bidra til reduksjon av bryststørrelsen, og antydet at forskjellige hastigheter for koffeinabsorpsjon og metabolisme, særlig under visse patologiske forhold, kan utløse tydelige metabolske reaksjoner som fører til atrofi av brystvevet.
Disse brystforstørrende matvarene kan hjelpe deg med å oppnå en C-kopp
Papaya
Papaya er Kinas tradisjonelle valg for brystforstørrelse, og er svært rik på vitamin A. Vitamin A-mangel hemmer østrogensyntesen. Tradisjonell kinesisk medisin anser papaya som søt og nøytral i sin natur, og mener at den hjelper fordøyelsen, styrker magen, gir næring til kroppen og fremmer amming. Den fungerer også som et kostholdsmiddel mot fordøyelsesbesvær.Papaya kan spises med melk, brukes i retter eller tilberedes som grøt. Røde dadler er en tradisjonell matvare for å regulere endokrin funksjon, gi næring til blodet og forbedre hudfargen. Når de kombineres med lotusfrø, regulerer de menstruasjonen, øker qi og gir næring til kroppen.
Røde dadler
Tradisjonell kinesisk medisin klassifiserer røde dadler som qi-tonifiserende urter, og påpeker deres søte og nøytrale natur. De sies å fukte hjertet og lungene, lindre hoste, gi næring til de fem indre organene og behandle mangelsyndromer. Regelmessig inntak er spesielt gunstig for personer med dårlig gastrointestinal motilitet eller nedsatt fordøyelse og absorpsjon, da det forbedrer fordøyelsesfunksjonen og øker vitaliteten.Med regelmessig avføring og eliminering av giftstoffer blir midjen og magen naturlig slankere.
Videre er ferske jujubebær rike på vitamin E og C, som begge bidrar til å opprettholde brystformen og fremme brystutviklingen.
Melk
Melk er rik på myseprotein og kalsium, som begge forbedrer stoffskiftet og fremmer forbrenningen av bukfett. Videre inneholder melk betydelige mengder B-vitaminer, som er essensielle for kroppens syntese av østrogen, og dermed støtter brystfylde. Vitamin E i havre fremmer utviklingen og funksjonen av eggstokkene, hjelper østrogensekresjonen og stimulerer dermed brystveksten.
Merk: Melk som står lenge kan bli dårlig på grunn av bakterievekst. Å drikke dårlig melk gir ikke bare ingen ernæringsmessige fordeler, men kan også forårsake sykdom.De mest næringsrike komponentene finnes i slimstoffet, som inneholder mannan – en vannløselig hemicellulose som utvider seg 80–100 ganger ved hydrering, noe som fremmer metthetsfølelsen. Derfor anser mange kvinner den som en førsteklasses «slankemat».
Det høykvalitetsproteinet i kinesisk yam, når det blandes med yoghurt i en kopp, gir utmerkede brystforstørrende effekter når det konsumeres.
Merk: På grunn av det høye stivelsesinnholdet, bør personer med tørr avføring eller forstoppelse konsumere det med måte. I tillegg, som et oppvarmende tonikum med en søt, nøytral natur, bør personer med en varm konstitusjon eller som er utsatt for indre varme, utvise forsiktighet.
 PRE       NEXT 

rvvrgroup.com©2017-2026 All Rights Reserved