Η τακτική κατανάλωση καφέ μειώνει το μέγεθος του στήθους; Αυτά τα τρόφιμα μπορεί να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ένα C cup
Encyclopedic
PRE
NEXT
Μια πρόσφατη ανακάλυψη Σουηδών επιστημόνων έγινε viral στο Weibo, συγκεντρώνοντας σχεδόν χίλιες κοινοποιήσεις. Η ανάρτηση ισχυρίζεται ότι τα κορίτσια που καταναλώνουν περισσότερες από τρεις κούπες καφέ την ημέρα ενδέχεται να παρουσιάσουν μείωση του μεγέθους του στήθους τους. Ερευνητές που μελετούν τους όγκους ανακάλυψαν ότι οι μισές γυναίκες φέρουν ένα συγκεκριμένο γονίδιο το οποίο, όταν εκτίθεται σε καφεΐνη, προκαλεί συρρίκνωση του ιστού του μαστού, ενώ ταυτόχρονα προλαμβάνει αποτελεσματικά τον καρκίνο του μαστού. Αλλά είναι αλήθεια αυτό;Χθες, ένας δημοσιογράφος συμβουλεύτηκε ειδικούς στη γενετική και την υγεία του στήθους. Αυτοί εξήγησαν ότι τα μεταβολικά γονίδια στο ανθρώπινο σώμα προκαλούν διαφορετικούς ρυθμούς απορρόφησης και μεταβολισμού της καφεΐνης, οδηγώντας ενδεχομένως σε μείωση του μεγέθους του στήθους. Ωστόσο, αυτό δεν έχει σχέση με την καθημερινή κατανάλωση καφέ. Επιπλέον, η καθημερινή κατανάλωση καφέ μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού.
Η καθημερινή κατανάλωση καφέ μπορεί ενδεχομένως να μειώσει το μέγεθος του στήθους
«Το σώμα μας διαθέτει πράγματι γονίδια που ρυθμίζουν το μέγεθος του στήθους, όπως ακριβώς το ύψος, το βάρος, τα χαρακτηριστικά του προσώπου και τα φυσικά χαρακτηριστικά διαμορφώνονται από πολλαπλά γονίδια που αλληλεπιδρούν», εξήγησε ο Qi Ming, διευθυντής του Τμήματος Γενετικής στο Πρώτο Συνδεδεμένο Νοσοκομείο του Πανεπιστημίου Zhejiang, του οποίου το έργο επικεντρώνεται στη γενετική έρευνα. Αν και δεν είχε συναντήσει τη φήμη που συνδέει τον καφέ με τη μείωση του στήθους,, μου ενημέρωσε ότι το γονίδιο CYP1A2*1F που αναφέρεται στο άρθρο του British Journal of Cancer ανήκει σε μια μεγάλη οικογένεια με πολυάριθμους υποτύπους, που παίζουν κρίσιμο ρόλο στο μεταβολισμό του ανθρώπου. Για παράδειγμα, ο ρυθμός με τον οποίο τα τρόφιμα και τα φάρμακα μεταβολίζονται από το ήπαρ και τα νεφρά ποικίλλει σημαντικά μεταξύ των ατόμων — μερικές φορές κατά περισσότερο από τριακόσια φορές — και αυτό ρυθμίζεται από τέτοια γονίδια.«Σκεφτείτε άτομα που χρειάζονται πολύ μεγαλύτερες δόσεις ενός τυπικού τροφίμου ή φαρμάκου για να επιτύχουν το ίδιο αποτέλεσμα με άλλα, ενώ άλλα άτομα εμφανίζουν έντονες αντιδράσεις σε ελάχιστη πρόσληψη — αυτή είναι η αξιοσημείωτη φύση αυτών των γονιδίων», υποστήριξε ο Qi Ming. Υπέθεσε ότι η καθημερινή κατανάλωση καφέ μπορεί πράγματι να συμβάλει στη μείωση του μεγέθους του στήθους, υποδηλώνοντας ότι οι διαφορετικοί ρυθμοί απορρόφησης και μεταβολισμού της καφεΐνης, ιδιαίτερα υπό ορισμένες παθολογικές συνθήκες, θα μπορούσαν να προκαλέσουν διακριτές μεταβολικές αντιδράσεις που οδηγούν σε ατροφία του ιστού του στήθους.
Αυτά τα τρόφιμα που ενισχύουν το στήθος μπορεί να σας βοηθήσουν να επιτύχετε ένα μέγεθος C
Παπάγια
Η παπάγια είναι η παραδοσιακή επιλογή της Κίνας για την ενίσχυση του στήθους, εξαιρετικά πλούσια σε βιταμίνη Α. Η έλλειψη βιταμίνης Α εμποδίζει τη σύνθεση οιστρογόνων. Η παραδοσιακή κινεζική ιατρική θεωρεί την παπάγια γλυκιά και ουδέτερη στη φύση, βοηθώντας την πέψη, ενισχύοντας το στομάχι, θρέφοντας το σώμα και προωθώντας τη γαλουχία. Χρησιμεύει επίσης ως διατροφικό φάρμακο για τη δυσπεψία.Η παπάγια μπορεί να καταναλωθεί με γάλα, να ενσωματωθεί σε πιάτα ή να παρασκευαστεί ως χυλός. Οι κόκκινες ημερομηνίες είναι ένα παραδοσιακό τρόφιμο για τη ρύθμιση της ενδοκρινικής λειτουργίας, τη θρέψη του αίματος και τη βελτίωση της επιδερμίδας. Όταν συνδυάζονται με σπόρους λωτού, ρυθμίζουν περαιτέρω την εμμηνόρροια, ενισχύουν το τσι και θρέφουν το σώμα.
Κόκκινες ημερομηνίες
Η παραδοσιακή κινεζική ιατρική ταξινομεί τις κόκκινες ημερομηνίες ως βότανα που τονώνουν το qi, σημειώνοντας τη γλυκιά και ουδέτερη φύση τους. Λέγεται ότι ενυδατώνουν την καρδιά και τους πνεύμονες, ανακουφίζουν τον βήχα, θρέφουν τα πέντε σπλάχνα και θεραπεύουν τα σύνδρομα ανεπάρκειας. Για όσους έχουν κακή κινητικότητα του γαστρεντερικού συστήματος ή μειωμένη πέψη και απορρόφηση, η τακτική κατανάλωση κόκκινων ημερομηνιών μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και να ενισχύσει τη σωματική δύναμη.Με τακτικές κινήσεις του εντέρου και την αποβολή των τοξινών, η μέση και η κοιλιά γίνονται φυσικά πιο λεπτές.
Επιπλέον, τα φρέσκα ζιζιφία είναι πλούσια σε βιταμίνες Ε και C, οι οποίες βοηθούν στη διατήρηση του σχήματος του στήθους και προάγουν την ανάπτυξή του.
Γάλα
Το γάλα είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη ορού γάλακτος και ασβέστιο, τα οποία βοηθούν στην ενίσχυση του μεταβολισμού και στην καύση του κοιλιακού λίπους. Επιπλέον, το γάλα περιέχει σημαντικές ποσότητες βιταμινών Β, οι οποίες είναι απαραίτητες για τη σύνθεση οιστρογόνων από τον οργανισμό, υποστηρίζοντας έτσι την πληρότητα του στήθους. Η βιταμίνη Ε που περιέχεται στη βρώμη προάγει την ανάπτυξη και τη λειτουργία των ωοθηκών, βοηθώντας στην έκκριση οιστρογόνων και, κατά συνέπεια, διεγείροντας την ανάπτυξη του στήθους.
Σημείωση: Το γάλα που παραμένει ακίνητο για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να χαλάσει λόγω της ανάπτυξης βακτηρίων. Η κατανάλωση χαλασμένου γάλακτος όχι μόνο δεν παρέχει θρεπτικά οφέλη, αλλά μπορεί επίσης να προκαλέσει ασθένειες.Τα πιο θρεπτικά συστατικά βρίσκονται στο βλεννογόνο του, το οποίο περιέχει μαννάνη – μια υδατοδιαλυτή ημικυτταρίνη που διογκώνεται 80-100 φορές με την ενυδάτωση, προωθώντας το αίσθημα κορεσμού. Κατά συνέπεια, πολλές γυναίκες το θεωρούν ως ένα από τα καλύτερα «τρόφιμα για απώλεια βάρους».
Η υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη του κινέζικου γιαμ, όταν αναμιγνύεται με γιαούρτι σε ένα φλιτζάνι, προσφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα στην ενίσχυση του στήθους όταν καταναλώνεται.
Σημείωση: Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε άμυλο, όσοι έχουν ξηρά κόπρανα ή δυσκοιλιότητα πρέπει να το καταναλώνουν με μέτρο. Επιπλέον, ως θερμαντικό τονωτικό με γλυκιά, ουδέτερη φύση, τα άτομα με θερμή σύσταση ή που είναι επιρρεπή σε εσωτερική θερμότητα πρέπει να είναι προσεκτικά.
PRE
NEXT